Dat de markt voortdurend in beweging is blijkt uit het feit dat KPN Telecom haar aanbod voor traditionele telefoondiensten (PSTN/ISDN) gaat aanpassen. 

De beslissing om te stoppen met ISDN, is een logisch gevolg wanneer je bedenkt dat bedrijven in groeiend aantal overstappen naar VoIP telefonie; het ‘bellen via internet’.

De laatste jaren daalde het aantal gebruikers van traditionele telefoniediensten (ISDN/PSTN) al en gaat KPN de enkelvoudige PSTN diensten moderniseren. Klanten die gebruik maken van meervoudige ISDN1/2 en PSTN zullen de overstap moeten maken naar op breedband gebaseerde telefonie oplossingen. Deze breedband oplossingen bieden klanten vaak de mogelijkheid om meerdere diensten voordeliger te combineren.

Vanaf 1 september 2019 zijn de enkelvoudige, meervoudige ISDN1/2 en PSTN lijnen niet meer beschikbaar voor klanten.

Voor meer informatie betreffende dit onderwerp, kun je contact opnemen met onze accountmanagers. Klik hier voor meer informatie over onze telefonie oplossigen.