1. Vacatures
    Vacatures

    Word jij onze nieuwe collega?
    Bekijk het vacature overzicht.

  2. Voordelen van VoIP
    Voordelen van VoIP

    Wilt u locatie onafhankelijk kunnen bellen en gebeld worden,
    ongeacht met welk toestel u belt?

Foto Konijnenberg

Laurents ten Voorde, Manager Customer Service Center bij Foto Konijnenberg deelt zijn ervaringen over de dienstverlening vanuit DataVisual.

Foto Konijnenberg is inmiddels 40 jaar actief en specialist in de foto- en videoapparatuur in inmiddels 9 verschillende Europese landen. Daarnaast hebben ze drie fysieke vestigingen en zijn ze met name gericht op de particuliere sector. Echter richt Konijnenberg zich de laatste jaren ook steeds meer op de professional en wordt het marktaandeel in het buitenland steeds groter. Zo zijn zij o.a. actief in Duitsland, België, Italië en Spanje. Naast de bekende merken zoals Sony en Canon importeren zij ook geavanceerde foto- en videoapparatuur die zie vanuit de Benelux als enige aanbieder voeren.

In het traject alvorens we met DataVisual in contact kwamen, waren we op zoek naar een moderne telefooncentrale die ook in staat is het buitenlandse telefoonverkeer op een geavanceerde wijze te kunnen afvangen. Daarbij hadden we o.a. als vereiste dat het flexibel inzetbaar moest zijn en uit te breiden is op het moment dat de omstandigheden hierom vragen, zodat onze organisatie optimaal bereikbaar blijft. DataVisual heeft ons destijds een hosted telefonie oplossing aangeboden die paste binnen het vereisten profiel waaraan de telefonie omgeving moest voldoen. De geboden telefonie oplossing is makkelijk in gebruik en zeer stabiel. Ook wanneer het internet eruit ligt zijn we bereikbaar. Een ander voordeel is dat de hosted telefonie oplossing inzicht geeft in het belverkeer, waarbij we de periodieke rapportages gebruiken om sturing te geven aan onze organisatie. De rapportages geven bijvoorbeeld inzicht in de bereikbaarheid, zoals de pieken en de dalen waarop we vervolgens kunnen anticiperen. 

De ondersteuning vanuit DataVisual ervaren wij als zeer prettig, doordat de lijnen kort zijn en, ondanks de grootte van de organisatie, de vragen goed en snel worden opgelost door de Service Desk. Het kennisniveau is daarnaast hoog, doordat ze weten waar ze over praten. Ze  zijn tevens in staat om complexe zaken en vereisten op te pakken en daar waar nodig aan te passen op de huidige telefonie omgeving. Denk hierbij aan de complexiteit van onze callcenter omgeving, waarbij het gesprekverkeer binnenkomt vanuit diverse landen.

Terug naar overzicht

Copyright © 2017 | Algemene voorwaarden | Sitemap